22. jaan 2008

ÕPPIMISEST

Tänaseks peaks meil selge olema juba 10 piires arvutamine (nii liitmine, kui ka lahutamine). Need tehted vastustega peaks juba pähe õpitud olema. Lapsed leiavad neid tehteid arvumajade lehe pealt ( sinises mapis). Paraku aga näen ikka veel väga paljusid lapsi, kes arvutavad sõrmede peal. Oleks aeg juba sõrmede abi ära jätta. Varsti hakkame 20 piires arvutama. Kui eelmine etapp ei ole selge, siis on järgmises veel raskem. Palun siinkohal vanemate abi oma lastele. Vabal ajal küsige neilt erinevaid tehteid. Iseseisvalt saab laps harjutada näiteks Miksikeses Pranglides, kui valib liitmisel või lahutamisel 1. taseme.

Muret teeb ka see, et viimasel ajal on palju õpilasi, kes tunnitööd kodus ei lõpeta. Näiteks esmaspäeval oli kirjatehnikas 8 õpilasel töö pooleli ja inimeseõpetuses sama arv. Mõnel õpilasel on päris mitmed kirjatehnika lehed mulle esitamata, sest need on pooleli jäänud. Tänase seisuga peaks kõik kirjalehed kuni h-täheni mulle esitatud olema. Homme esitavad lapsed mulle k-tähe.

Töövihikutes märgistan tavaliselt lapsel pooliku või tegemata lehekülje punase ringiga leheküljenumbri ümber. Jällegi palve lastevanematele: kontrollige aegajalt lapse töövihikuid ka eespoolt ja suunake tegemata (ringitatud) lehekülgi täitma ja lahendama.

Loodan, et kõigini on jõudnud info, et sel reedel, 25. jaanuaril 1.-4. klassi õpilastel õppetööd ei toimu, sest õpetajad on koolitusel. Soovitan sel päeva kodus juturaamatuid lugeda ja lõpetamata koolitöid järgi teha. Õpilaspäeviku esiosas on kirjas (kohustuslik kirjandus), kui teie laps on juba minu poolt soovitatud raamatuid vastanud. Tublimad lapsed on juba 4 või 5 raamatut ära vastanud. Mõned lapsed aga pole veel ühtegi raamatut vastanud.

Kommentaare ei ole: