26. okt 2007

I VEERANDI LÕPP

Minu jaoks alles oli see 1. koolipäev, kui nüüd juba 8 nädalat koolis käidud.
1. klassi lapsed veel tunnistusi ei saanud. Augustikuu koosolekul ma rääkisin ka, et meie koolis saavad nad 1. tunnistuse alles 2. veerandi lõpul ehk jõuludeks.
Küll aga täitsid lapsed arvamuslehe enda õppimisest - käitumisest - hoolsusest. Mõned lapsed olid endast ikka heal arvamusel, kui märkisid ennast igas asjas väga tubliks. Samas mõni korralikum laps oli enda suhtes kriitilisem. Eks vanemad ka vaatavad ja koos arutlete, kuidas siis tegelikult see koolielu käis.
Kindlasti uurige koos ka lapse vihikuid, õpimappe. Sealt näete ka, mida lapsed esimese kahe kuuga koolis õppinud on.
Täna tegime vabakirjutamist. Kõik kirjutasid valgele paberile jutu. Mina kirjutasin vaid tahvlile 1. lause: MA OLEN JUBA 2 KUUD KOOLIS KÄINUD. Edasi kirjutas igaüks ise, mis talle pähe tuli. See jutuke peaks kõigil oranžis mapis esimene leht olema. (1 tüdruk unustas oma lehe kooli.) Juttude tase oli väga erinev. Mõned kirjutasid päris pika jutu. Mõni vaid 1-2 lauset juurde. Aga kõiki jutte oli väga huvitav lugeda :)

Kommentaare ei ole: