11. nov 2007

SUHTUMINE ISASSE MUUTUB VANUSEGA

4-aastane:
Minu isa oskab kõike.
5-aastane:
Minu isa teab igast asjast midagi.
6-aastane:
Minu isa on targem kui sinu isa.
8-aastane:
Isa ei tea ikka päris kõiki asju.
10-aastane:
Kui minu isa oli laps, siis olid mõned asjad teistmoodi kui praegu.
12-aastane:
No just, ja minu isa ei tea sellest midagi. Ta on ilmselt liiga vana, et neid asju mäletada.
14-aastane:
Ah, ära vana pärast muretse. Ta on nii kohutavalt vanamoodne.
21-aastane:
Minu isa? No kuule, ta jäi sellest rongist maha juba aastaid tagasi.
25-aastane:
Minu isa ehk teab sellest asjast midagi rääkida. Ta on pisut elukogenum.
30-aastane:
Ehk peaks isalt nõu küsima. Tema kogemustele oleks nüüd rakendust.
35-aastane:
Ma ei tee midagi enne, kui olen isaga sel teemal rääkinud.
40-aastane:
Kuidas isa selle probleemi oleks lahendanud? Ta oli tark mees.
50-aastane:
Oh, kui isa oleks nüüd siin ... Oleks ikka pidanud rohkem tookord kuulama. Temalt oleks olnud palju õppida.

Kommentaare ei ole: