11. dets 2007

KIRJAD JÕULUVANALE


LAPSED LISASID OMA SOOVID KOMMENTAARIDESSE. MA ARVAN, ET TÄNAPÄEVA JÕULUVANAD LOEVAD JA UURIVAD KA INTERNETTI. SIIS SAAVAD NEMADKI LASTE SOOVIDEST TEADA.

14 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

KALIS JÕULUVANA MA OOTAN SOND VÄGA PALUN TOO MULE VIIUL JA TOO PALUN MULE SUSSAD JA SUSSA KEPID JA SUSSA SABAD
MA OLEN HEA LAPS OLNUD

MIRELL VIRU

Anonüümne ütles ...

KALIS JÕULUVANA MA OOTAN SOND VÄGA PALUN TOO MULE VIIUL JA TOO PALUN MULE SUSSAD JA SUSSA KEPID JA SUSSA SABAD
MA OLEN HEA LAPS OLNUD

MIRELL VIRU

Anonüümne ütles ...

kallisjõuluvana! ma ootan sind väga. palun too mule sall. kattri ann

Anonüümne ütles ...

jõuluvana!
ma tahaksin
beebi annabellet (ta
on nukk)temast räägitakse
reklaamis telekas
ta on nukk!

Anonüümne ütles ...

kallis jõuluvana! ma ootan sind väga. palun too mulle maastur, mänku maastur.
tormi

Anonüümne ütles ...

kallis jõuluvana ma ootan sind väga väga kui sull on võimalik s
iis too mulle raamat ja kaela-kee terese.

Anonüümne ütles ...

kallis jõuluvana!ma otaN SIND VÄGA.PALUN TOO MULLE UUS ML ARVUTI.KIRJUTAIA KAAREL

Anonüümne ütles ...

kallis jõuluvana! palun too mulle nuku.kristel.

Anonüümne ütles ...

kallis jõuluvana! palun too mulle-
lego, auto, mp3, telefon.
georg joosep

Anonüümne ütles ...

kallis jõuluvana! ma ootan sind väga. palun too mullle heaarvuti mäng romu rali2.
kristjan

Anonüümne ütles ...

kallis jõuluvana!
palun too mule kolimäkrei 04.
gert

Anonüümne ütles ...

kallis jõuluvana!
ma otan sint-palun to mule päris telefon mp3ga
siret

Anonüümne ütles ...

kallis jõuluvana!
ma ootan sind väga. palun too mulle tantsuvaip ja marie kiisu, printsesi öösärk ja pitsama ja huvitavat raamatut.
kirke

Anonüümne ütles ...

tere kallis jõuluvana!
minu lemmikud on lego klotsid.
soovin tõstukit ka.
ootan sind väga.
Jaanus